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dc.contributor.authorBLÁZQUEZ, Félix
dc.contributor.authorRODRÍGUEZ, Clide
dc.contributor.authorTEIJEIRO, Mercedes
dc.date.accessioned2022-10-11T15:02:31Z
dc.date.available2022-10-11T15:02:31Z
dc.date.issued2020-03-27
dc.identifier.issn0798-1015
dc.identifier.other2739-0071
dc.identifier.urihttp://bdigital2.ula.ve:8080/xmlui/654321/8833
dc.description.abstractThe aim of this study is two-fold: on the one hand, to identify the importance of social media in improving knowledge exchange, on the other hand, this paper explores the realities of Facebook usage in five Spanish universities and its relevance. The chosen research method was documentary analysis, consisting of the observation of the official websites of the top five universities in Spain and their corresponding fan pages. The findings reveal that there is a clear need for the development of more effective marketing strategies aimed at the creation of an online social space to generate greater opportunities for communication.en_US
dc.description.abstractEl objetivo de este estudio es doble: por un lado, identificar la importancia de las redes sociales para mejorar el intercambio de conocimiento, por otro lado, este documento explora las realidades del uso de Facebook en cinco universidades españolas y su relevancia. El método de investigación elegido fue el análisis documental, que consistió en la observación de los sitios web oficiales de las cinco universidades más importantes de España y sus correspondientes páginas de fans. Los resultados revelan que existe una clara necesidad de desarrollar estrategias de marketing más efectivas dirigidas a la creación de un espacio social en línea para generar mayores oportunidades de comunicación.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherGrupo Editorial Espacios GEES 2021 C.A.en_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ve/en_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjecthigh educationen_US
dc.subjectcontenten_US
dc.subjectvisibilityen_US
dc.subjectinteractivityen_US
dc.subjectcomunicaciónen_US
dc.subjecteducación superioren_US
dc.subjectcontenidoen_US
dc.subjectvisibilidaden_US
dc.subjectinteractividaden_US
dc.titleA new era of communication in Higher Education. Facebook as a marketing toolen_US
dc.title.alternativeUna nueva era de la comunicación en la Universidad: Facebook como herramienta de marketingen_US
dc.typeArticleen_US


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